Faq/ Veel gestelde vragen

Wie is Renovatieshop?

RenovatieShop is een bedrijf dat zich specialiseerd in het verkopen van doe het zelf materialen en gereedschappen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

U kunt het materiaal ook afhalen op onze administratieve zetel. Echter alleen op afspraak, wenst u de producten zelf af te halen? Dan nemen wij telefonisch contact met u op en spreken samen af wanneer de producten klaar staan voor afhaling.

Waarom zijn de producten zo gunstig in prijs?

Wij hebben geen toonzaal,geen verkopers en kopen onze producten rechtstreeks via de importeur of fabrikant. Hierdoor kunnen we de uiteindelijke verkoopprijs zo laag houden.

Niet alle producten die ik nodig heb staan in het assortiment, wat nu?

Het gamma van doe het zelf materialen en greedschappen is dusdanig groot dat we (nog) niet alles in onze shop hebben staan. Dagelijks zijn we bezig met de uitbreiding van ons assortiment. Heeft u een product nodig dat nog niet in het assortiment staat, laat het weten via het contactformulier en wij geven u een offerte op maat.

Verkopen we tweedehands artikelen?

Binnenkort zullen we op veler verzoek ook een aantal tweedehands artikelen aanbieden.

Zijn de op de website vermelde prijzen all-in prijzen?

Op RenovatieShop zijn alle vermelde prijzen exclusief btw.

Krijg ik een factuur?

Ja u krijgt via email een factuur direct na levering

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wij berekenen voor bestellingen tot 100 kg in Belgie  € 7,50. U kunt ook altijd op afspraak de zending zelf komen afhalen, u betaald dan uiteraard geen verzendkosten.

Bij bestellingen met een waarde vanaf 250,- euro exclusief btw, is de bezorging gratis!

Wanneer wordt er bezorgd?

Wij leveren van maandag tot en met vrijdag tussen 7:00 en 21:30.De witgoedartikelen en spoedbestellingen worden geleverd op zaterdag van 9:00 tot 16:00. U kunt altijd bij de opmerkingen aangeven wanneer het voor u het beste past, onze vervoerder probeert er dan rekening mee te houden.Wanneer wij uw bestelling met onze transporteur versturen ontvangt u van ons een email, de levering vindt dan de volgende werkdag of zaterdag plaats.

Hoe wordt er bezorgd?

Wij bezorgen zowel met eigen vervoer als met externe transporteurs en Bpost.

Kan ik zien waar mijn pakket is?

Wanneer wij dit via Bpost versturen sturen wij u een email met een track-trace code. U kunt via deze link het pakket volgen. In de andere gevallen krijgt u een uur op voorhand bericht via sms dat het pakket onderweg is.

 

Welke betaalwijze kan ik kiezen?

Bank / Giro Overschrijving, tragere levering, uw bestelling wordt pas geleverd nadat de betaling bij ons binnen is.

Rembours, U betaald contant aan de chauffeur als de goederen geleverd worden.

Creditcard vooruitbetaling via Paypal, uw betaling blijft dus in wacht tot u de goederen ontvangen heeft.

Kontant, Zowel bij Rembours, als bij afhalen te Turnhout.

Betalen met Bancontact, Ideal, Maestro, Visa, is uiteraard mogelijk.